מסחטת עשב חיטה לתמיכה בחיים בריאים

הוא משפר את זרימת הדם, מקל מיידית על צרבות, מנקה רעלים מהכבד, ממלא את הגוף באנרגיות חדשות ואפילו מאריך חיים. תכירו את מלך הבריאות החדש: עשב חיטה.  למה כל כך הרבה אנשים שותים אותו כל בוקר? יש להם סיבות טובות.

המודעות לבריאות הגוף עולה בשנים האחרונות, כך שיותר ויותר אנשים משתדלים לשלב תזונה בריאה עם התעמלות גופנית כדי להפיק את המיטב מהחיים. זה חשוב פי כמה ככל שמתבגרים, שכן הגוף שלנו מתחיל "להזקין", קצב חילוף החומרים יורד, סיבולת לב ריאה משתנה ואנו צריכים להקפיד על מה שאנחנו מכניסים לגופנו יותר מאי פעם. עם הגילויים המדעיים השנים האחרונות, יש יותר מידע על יתרונות של מאכלים שונים ועל התרומה שלהם לבריאות. אחד המאכלים הללו ניתן להכתרה כ"מלך הבריאות" וזהו עשב החיטה הנפלא. מיצוי של כל הטוב שיש למאכל העשבוני הזה להציע ניתן לעשות על ידי מסחטת עשב חיטה ואין צורך לאכול אותו כפי שהוא, במראה שמזכיר לרבים דשא בגוון ירוק עד. אנשים רבים שותים מיץ מעשב חיטה על בסיס יומי וזה לא בכדי, שכן יש לו יתרונות רבים ששומרים על בריאות הגוף לאורך זמן ובייחוד ככל שמתבגרים.

יתרונות הבריאות המדהימים של עשב חיטה:

  • שיפור זרימת הדם – הרכיבים הפעילים בעשב חיטה גורמים להגברת הייצור של תאי דם אדומים, כך שמחזור הדם משתפר בעת השתייה של עשב חיטה. בנוסף, יש בעשב הייחודי הזה כמות גבוהה ביותר של הפיגמנט כלורופיל שמשפר את הפעילות של כדוריות הדם האדומות ובכך מגביר יעילות קשירת החמצן בגוף.
  • הקלה על צרבות – לאנשים רבים יש תחושה מעיקה של צרבת לאחר אכילה של ארוחה עבורה הם לוקחים נוגדי צרבת. ניתן לנטרל את תחושת הצריבה באמצעים טבעיים ובריאים יותר כמו שתיה של מיץ עשב חיטה, שכן הוא מכיל וויטמין B ואנזימים שונים שמקלים על התחושות הלא נעימות.
  • ניקוי רעלים מהגוף – ככל שעובר הזמן, הכבד שלנו, מנקה הרעלים של הגוף, פועל ביעילות מופחתת, כך שלא כל החומרים המזיקים יוצאים מגופנו. עשב חיטה ידוע ביכולות שלו לפנות רעלים מזיקים מהגוף, לשמור על בריאות הכבד ולתרום לבריאות איתנה.
  • מגביר אנרגיות – כאשר סוחטים מיץ במסחטה כזו, מקבלים לא רק את היתרונות הנ"ל, אלא גם הגברה של תחושת האנרגיה. זה קורה הודות לייצור המוגבר של תאי הדם האדומים שקושרים יותר חמצן המגיע לרקמות השונות הגוף וגם לריאות ובכך ממלא אותנו באנרגיה.

מיץ בריא לחיים ארוכים

עשב החיטה הוא אחד המזונות הבריאים שידועים לנו כיום בזכות כל היתרונות שצוינו מעלה ועוד רבים אחרים. כאשר סוחטים אותו, המיץ שניגר מהעשב הנהדר הזה מועיל למערכות רבות בגוף, אך חשוב למצות אותו בצורה נכונה. מסחטת עשב חיטה אמורה לטחון את העשב בקצב לא מהיר, שכן נמצא שרק בדרך הזו כל הרכיבים הנהדרים שבו נשמרים בצורה הטובה ביותר. שתייה של עשב חיטה על בסיס יומי תתרום לבריאות הגוף, תעזור להתגבר על סימני הגיל ותותיר כל אחד מלא אנרגיות לקראת היום שלפניו.