מהו קייטרינג אסאדו ומהם היתרונות שלו?

אחת המגמות הקולינריות המעניינות בשנים האחרונות, בכל מה שנוגע לתחום של קייטרינג לאירועים, הוא שהישראלים מגלים את היופי והקסם של קייטרינג אסאדו. אין בעצם דבר טבעי יותר לאירוע בישראל יותר מאשר קייטרינג שמבוסס על מנות אסאדו. גריל האסאדו מגיע אלינו מדרום אמריקה כמובן, וכאן עבר כמה התאמות מיוחדות לטעם הישראלי. זהו קייטרינג אשר מבוסס ברובו על בשרים צלויים היטב על הגריל, בטעם מעושן קלות. בין השאר מדובר על נתחי אנטריקוט וסטייק אנטריקוט, נקניקיות מרגז וצ'וריסו, פרגיות, נתחי אווז, צלעות טלה ועוד נתחים בשריים מובחרים במיוחד. כמובן שהקייטרינג כולל גם תוספות מבוססות על פחמימות וירקות – ואף קינוחים.

ההתאמה המושלמת של הקייטרינג לאירוע שלכם

  • לאירועים בפנים ובחוץ – קודם כל, קייטרינג אסאדו הוא קייטרינג שניתן להגיש אותו באירועים במתחם פנימי, אך גם לאירועים שנערכים בחצר הבית שלכם או אירועים בטבע. אחרי הכל, מה תורם יותר לאווירה הטבעית מאשר גריל עם נתחים מובחרים באוויר הפתוח? זה אף מאפשר ליצור בופה מדהים של בשרים על פני השטח. מהצד השני, אין לכם מה לחשוש אם אתם חוגגים את האירוע שלכם בתוך אולם אירועים. גם בתוך האולם יש מתקני גריל מתאימים שעליהם ניתן לצלות את הבשרים המובחרים הללו.
  • פתרון כשר – אין שום בעיה להכשיר קייטרינג אסאדו, ולמעשה רובם כשרים או אפילו כשרים למהדרין. מדובר בעקרון על תפריט בשרי, עם תוספות שהן פרווה – אורז וקוסקוס, סלטים בגוונים שונים, וכיו"ב. הדבר מאפשר לכם ללא ספק לתת מענה נרחב לאורחים שלכם במידה והם שומרי כשרות.
  • האם לצמחונים יש מענה? – בהחלט כן. אמנם קייטרינג אסאדו מבוסס על בשר, אבל אם יש לכם אורחים צמחונים ואפילו טבעונים, יהיו להם שפע של מנות ותוספות – ניתן לבחור קייטרינג שיהיו בו למשל שני סוגים שונים של אורז, בנוסף לארבעה סוגים שונים של סלטים. הדבר מתאים לאורחים צמחונים שיכולים להרכיב לעצמם מנות טעימות ומשביעות במיוחד – כשבמקביל אוכלי הבשר כמובן נהנים גם הם מכל רגע.
  • מתאים לכל אירוע – זו בהחלט עוד נקודה שכדאי לזכור. קייטרינג שמבוסס על אסאדו הוא ברמה הבסיסית, קייטרינג שפשוט מתאים לכל אירוע. זה קייטרינג מושלם לחתונות, למסיבות ברית, לבר מצווה, לבת מצווה, לימי הולדת ואף לאירועים עסקיים מסוגים שונים. גם ילדים וגם מבוגרים נהנים ממנו ללא כל הבדל, ורבים יוצאים שבעים ומרוצים במיוחד.

קייטרינג אסאדו

ואיך נבחר בקייטרינג המתאים?

יש היום בישראל כמה חברות שונות אשר מציעות קייטרינג שמבוסס על אסאדו. עצתנו אליכם היא לבחור בחברות הקייטרינג שבאמת מתמקדות באסאדו, ולא מציעות אותו כתפריט צדדי.. זה יבטיח שאתם והאורחים שלכם תיהנו מכל מנה אשר תוגש באירוע שלכם, ושאתם תגלו את הקסם שיש באסאדו.