טרנדים חזקים בתחום הקולינריה באולמות אירועים

כיצד להרכיב תפריט בלי נשכח לאירוע שלכם?

תכנון של אירוע בלתי נשכח יכול לארוך זמן רב, ודורש מכם השקעה מירבית של תשומת לב ואנרגיה. מלאכת התכנון כוללת בחירה של אולם אירועים, תקליטן, עיצוב המתחם, הזמנות, וכמובן בנייה של תפריט קולינרי עדכני ומגוון. בין אם אתם מתכננים חתונה, בת מצווה או אירוע עסקי – בניית התפריט תאפשר לכם להפוך את האירוע המתוכנן לבלתי נשכח ומרגש. ריכזנו עבורכם מספר טרנדים קולינריים בולטים באולמות אירועים כדי שתוכלו להתייחס אליהם במסגרת תכנון האירוע.

הכירו את הטרנדים הקולינריים הבולטים באולמות האירועים

  • צמחונות וטבעונות צוברות תאוצה – יותר ויותר ישראלים מצטרפים למגמה העולמית של ההעדפות הצמחוניות והטבעוניות. כדי להציע לכמה שיותר אורחים מנות שיבואו בחשבון מבחינתם, חשוב להציע מגוון מנות נטולות בשר ולפחות מנה אחת נטולת חומרים מן החי. נסו לבחור קייטרינג או אולם אירועים שמאפשר הכנסת מנות שכאלה לתפריט.
  • הכנת מנות תוך כדי צפייה – טרנד קולינרי בולט באולמות כולל הכנה של מנות תוך כדי צפייה של הסועדים. הכנת המנה יכולה לכלול אלמנטים וירטואוזים מרשימים, דוגמת צריבה, שריפה באש חזקה, היפוך במחבת או העפה באוויר. חשוב להקפיד על מילוי כל כללי הבטיחות הרלוונטיים בעת הכנת מנות שכאלה.
  • עמדה של אוכל מסורתי – לצד כל המנות המודרניות והמעודכנות, יותר ויותר אנשים בוחרים לשלב באירוע שלהם גם עמדה של אוכל מסורתי בהתאם לעדה או למוצא שלהם. כך תוכלו לכבד גם את הדור המבוגר שמשתתף באירוע וכמובן להכניס עוד יותר ייחודי אישי לתוך החוויה.

לא מוותרים על ארוחת טעימות של השף

כדי לקבל מושג ברור יותר לגבי ההעדפות הקולינריות שלכם, חשוב מאוד לא לוותר על ארוחת טעימות של השף כחלק מההכנות לאירוע. כל קייטרינג או אולם אירועים שמכבד את עצמו דואג להציע ללקוחות הפוטנציאליים הרציניים שלו ארוחת טעימות או השתתפות באירוע עם תפריט דומה לשלכם. בצורה זו תוכלו לבחון את כל הטרנדים הקולינריים העדכניים ולבחור מתוכם את מה שמוצא חן בעיני חוש הטעם שלכם. אם אתם מעוניינים בחוות דעת נוספת, לרוב תוכלו להזמין את ההורים או זוג חברים קרוב נוסף כדי שיסייע לכם בבחירת המנות והרכבת התפריט.