גריל גז למסעדות

גריל מבוסס על גז הוא סוג הגריל הרלוונטי היחיד עבור מסעדות, ונבין בדיוק מדוע

בכל מטבח בקנה מידה תעשייתי וגדול, כמו מטבח של מסעדה, צריך להיות ציוד שמתאים לכל סוג של הכנת אוכל. ואכן, בהקמה של מטבח שכזה אנחנו חושבים על כל הפרטים – תנור, כיריים, מקררים תעשייתיים ומרכיבים נוספים שמאפשרים לנו לבשל, להכין, לאפות, לטגן ולבצע כל פעולה נחוצה אחרת עם האוכל שלנו, שהוא אומנותנו ומקור הפרנסה שלנו.

אחד החלקים החשובים ביותר בכל מטבח שכזה הוא הגריל, גריל גז למסעדותשעונה על הצורך שלנו לצלות סוגים שונים של מזון, בעיקר בכל מה שנוגע לבשרים שזקוקים לצלייה. אם אנחנו רוצים לרכוש גריל עבור מטבח המסעדה שלנו, האפשרות היחידה הרלוונטית היא של גריל גז.

גריל חשמלי הוא גריל איכותי הרבה פחות, שכן הוא לא משתמש באש אמיתית אלא בחימום מלאכותי, ואילו גריל פחמים הוא לא פרקטי בכל הנוגע למטבח בקנה מידה גדול. לכן נשתמש בגז, בין אם ממכלים ובין אם (כפי שמומלץ) מברזי גז מתוכננים וייעודיים. כעת נבין בדיוק מה אנחנו צריכים לחפש בהקשר של גרילי גז במסעדה שלנו.

אילו אפשרויות של גריל גז קיימות עבור מסעדות, ועל מה כדאי להקפיד בקנייה של גריל שכזה עבור המסעדה שלנו?

  • עבור כל חלק ומכשיר במטבח תעשייתי של מסעדה, מה אנחנו בעצם מחפשים? אנחנו רוצים קודם כל שיהיה מדובר במכשיר גדול מספיק בשביל להכין כמות גדולה של אוכל במקביל, וכך קל מאוד להבין שאנחנו צריכים גריל גז תעשייתי וגדול. בנוסף, אנחנו רוצים גמישות ויכולת לעבוד במגוון עוצמות והספקים. ניתן להבין כי אנחנו מחפשים גריל מתקדם ואיכותי שנותן לנו שליטה על עוצמת הצלייה.

    החלק השלישי, שלא תמיד אנחנו חושבים עליו בזמן, הוא כל מה שנוגע לניקיון. כשאנחנו רוכשים גריל עבור המסעדה שלנו, אנחנו צריכים לשאוף לגריל שיהיה קל לנקות ככל הניתן, ושלא נצטרך להוציא עליו זמן ומאמץ רבים מדי בסוף כל יום ומשמרת.

  • ניתן להבין את המרכיבים השונים שמצביעים על איכות של גריל הגז והתאמה שלו עבור המטבח של המסעדה שלנו.

    לכן ניתן לשרטט פרופיל של הגריל הנחוץ לנו – גריל גדול, עשוי חומר שקל לנקות ושאינו מחליד (נירוסטה, למשל), עדיפות לגריל מודולארי שניתן לפרק לחלקים בשביל לנקות בקלות רבה הרבה יותר, ובוודאי שחייב להיות גריל מקצועי שניתן לשלוט בו על עוצמת הצלייה לכל אורכו.

את הגרילים האיכותיים ביותר נוכל למצוא אצל שירות המתמחה בתחום זה

הפרופיל ששרטטנו, של גריל גז ברמה האיכותית הגבוהה ביותר שמתאים למטבחים תעשייתיים, הוא לא פרופיל דמיוני כלל וכלל, ואפילו לא פרופיל יקר כל כך בהתחשב במפרט הטכני. כל מה שצריך לעשות הוא לפנות לשירות איכותי ומוביל בתחום הגרילים, שיתאים עבורנו את הגריל המתאים ביותר לצרכים שלנו, ויבטיח לנו את המכשיר האיכותי ביותר שיאפשר לנו להתרכז במה שחשוב באמת – ייצור שוטף של אוכל טעים.